maanantai 27. elokuuta 2012

Ready for take off!

Jep eli nyt se on täällä. LÄHTÖ!!!! Vihdoin ja viimein. Minne?sotaan! Mun lentokone lähtee 6.25 Helsingistä ja kentällä pitää olla jo 4.00. Suomeks en nuku varmaa yhtää ens yönä... Mut ei se mitää konees on sit aikaa nukkuu!! :) Mä kävin tänään viel ostaa viimisiä tuliaisia heh :D Ostin mun hostäidille marimekon patalaput, Olivialle Kalevalakorun kaulakorun ja sit hostisälle jazzlevyn.

Sekalaisin tuntein oon lähös, välil tulee tosi surullinen olo ku pitää jättää kaverit ja perhe tänne 10 kuukaudeks mut sit toisaalta toivoo et olis jo USA:ssa ja että pääsis tutustuu uusiin ihmisiin. Sukulaiset oli eilen meillä ja parhaita kaverita hyvästelin tänään, vaikka läksiäiset oli pidetty jo aikasemmin.

Mulla on keskiviikkona koululla joku Englannin testi ja torstaina Olivia, mun sveitsiläinen hostsisko, saapuu ja sit me mennään kirjautuu kouluun kursseille. Eli niistä ja Edinasta sitte loppuviikosta enemmän! :) Nyt ei muuta ku heippa syksyinen Suomi!!!

4 kommenttia: