perjantai 24. elokuuta 2012

Kuvia




things-to-do-lista



ja vähän tuliaisii.... en oo ehtiny hankkii viel kaikkii mut täs on pari kirjaa Suomest
kertoo pilke silmäkulmas suomalaisist. tä on tosi hyvä kirja, siin kerrotaa mun mielest melkee kaikki olennainen Suomest ja suomalaisist, mm. Suomen lyhyt historia, tärkei ihmisii, paikkoi mitä kannattaa käydä kattoo, urheiluu, Suomi vs.Ruotsi ( xD), syöminen ja juominen 


eilen oltiin äidin kans ostaa mulle matkalaukku. sit kotoo tein semmosen pikapakkauksen et heittelin laukkuu jotai tavaroi mitä mä aattelin ottaa. siin tai olla vähän vajaa puolet un tavaroist ja laukku painos jo 13 kiloo!! :s pitää näköjää vähä karsii, mitä mä otan mukaa... :)



5 kommenttia:

  1. ihQt kynnet!! Ja mullaki oli aika tiukoilla saada tavarat matkalaukkuun, lopulta laukku paino 21 kg ku raja oli 23 :D

    VastaaPoista
  2. hahaha :D noi on anskun kynnet ei mul oo noi pitkii kynsii :D enkä mä osais tehä noi hienoi ite xD
    ja mul tulee luistimet mukaa et niist tulee 2,5 kiloo lisää et tiukkaa tekee jo mennessä... Mites sitte ku tuun pois... :D

    VastaaPoista
  3. Noi kynnet on ihanat kyllä!! Pitää yirttää ittekki taiteilla semmoset.. Ja toi vaihto-oppilas juttu enkuks oli iha sairaa hauska, ja tietenkin totta! ;)

    VastaaPoista
  4. yritinki miettii onks noi mun kynnet vai ei, mut en tunnistanu itteeni hahah XD voi pirre mul tulee hirvee ikävä sua...

    VastaaPoista
  5. ansku senki pompo!!! :D toi kuva o sielt turku kierokselt ku mä leikin tanskalaist! xD mullaki tulee ikävä sua... ;(
    assu- se excahnge student juttu on niin totta! ;)

    VastaaPoista